Zverejnené

Prinášame vám pohľad našej Country Manažérky Katalin Paál na túto udalosť.

Ako hodnotíte toto podujatie?

E-commerce  EXPO je výstaviskom online businessu, na ktoré som sa veľmi tešila. Z pozície vystavovateľa som mala veľkú príležitosť sa stretnúť s mnohými ľuďmi z biznisu a to našich aktívnych klientov ako aj partnerov. EXPO prinieslo aj množstvo nových kontaktov z ďalších internetových obchodov, či už v pozícii majiteľov alebo eshop marketérov, s ktorými sme prediskutovali veľa zaujímavých tém.

 

 Ktorá téma bola najviac diskutovaná vo Vašom stánku?

Pravdu povediac, asi najviac sme diskutovali o našich produktoch. Klientov zaujímali ako fungujeme, ako úspešne prebiehali medzinárodné voucher kampane, aká je kontrola kvality procesov v rámci distribúcie a ako sa pripravujeme na jarnú sezónu vydania nového tlačeného katalógu LADIES 2018. Prezentovali sme aj novinku v ponuke našich online nástrojov – exkluzívny e-mailing portálu vasekupony.sk, prostredníctvom ktorej zvyšujeme priamy zásah na online zákazníkov. Partnerov na druhej strane zaujala novinka tohto roka BALÍK PLUS LOYALITY a jej marketingová, ako aj procesná stránka pri zabezpečovaní vkladov do balíkov.

01

Aké máte priame reakcie na tento produkt?

Partneri vo všeobecnosti ocenili možnosť aktívne sa zapojiť do distribúcie zľavových kupónov a to vlastnou prezentáciou eshopu.  Marketéri vždy pociťujú potrebu posilniť branding v očiach zákazníka, pracovať na jeho lojalite a motivovať ho k opakovanému nákupu. BALÍK PLUS LOYALITY prináša novú formu priamej komunikácie. Umožňuje usporiadanie kupónov do elegantnej DL obálky, ktorá zamedzí zlému prvému dojmu hneď pri otvorení balíka. Vďaka tomuto produktu vytlačené zľavové kupóny už nebudú voľne rozhodené po balíku (často spôsobené prepravou po cestách rôznej kvality), ale budú štýlovo reprezentovať e-shop a niesť v sebe cenný odkaz a to „poďakovanie a odmenu za nákup“ priamo online nakupujúcemu zákazníkovi.

 

Pre koho BALÍK PLUS LOYALITY vlastne je určený?

Ako som už spomínala, tento produkt je obalovým materiálom na distribúciu zľavových kupónov, nakoľko štandardne naši partneri vkladajú do balíkov až 4 druhy kupónov. Je to produkt určený pre naše partnerské e shopy, prináša poriadok v balíku a z pohľadu marketingu umožňuje budovať povedomie o značke e-shopu, ako aj loyalitu online zákazníka.

02

Ako bol pripravený stánok CSOMAG PLUSZ na takú udalosť?

Tento ročník sme sa snažili posilniť visibilitu nášho stánku prostredníctvom univerzálnej prezentačnej Pop-Up steny, ktorá pomohla návštevníkom efektívne sprostredkovať predstavu o našich off-line, ale i on-line službách v rámci portálu Kuplio.hu. Návštevníkom sme odprezentovali aj nové propagačné video (pozn. už čoskoro aj na balikplus.sk) , v ktorom jednoduchou formou vysvetľujeme ako celá sieť reklamných príloh funguje. Povedzme si, že mnoho marketérov nepoznalo našu formu direct marketingu a veľmi ich zaujala myšlienka formou „print-u“ oslovovať online nakupujúcich zákazníkov podľa vlastnej segmentácie.

 

Plánujete účasť na E-commerce EXPO aj ďalší rok?

Určite áno, avšak ešte kým vstúpime do ďalšieho roka, zúčastnime sa aj ďalších akcií v rámci Európy. Máme v pláne májové E-commerce EXPO v Bukurešti a taktiež je v pláne aj poľský Krakow. Účasť na každej konferencii nám umožňuje prehĺbiť vzťahy so súčasnými klientami a partnermi, podeliť sa o cenné rady, skúsenosti, ako aj spoznať sa s novými zaujímavými ľuďmi.

 

Tak nech sa Vám darí a s rovnakým nadšením sa vrátite aj z ostatných plánovaných podujatí. Ďakujem za rozhovor.

Na našom blogu balikaplus aj v sociálnych sieťach linked in aj facebook odteraz budeme zverejňovať pripravované aj uskutočnené aktivity. Budeme radi ak sa pridáte k našim sledovateľom a dáte nám „like“. Ďakujem a do skorého videnia.